AGYLIS

Avis des employés pour AGYLIS

Chargée de recrutement

AGYLIS est une ESN parmi d'autres sans culture d'entreprise à proprement parler. Totalement orientée client (régie), l'épanouissement et l'évolution professionnelle des collaborateurs n'y est pas réellement considérée. Malgré tout, c'est une agence dans laquelle, en interne, nous pouvons avoir énormément de liberté et de latitude.

Good company

As a senior rep with a large territory and a large diverse client base, one thing is consistent—there are no typical days. I plan my days based on a weekly cycle because we are a weekly publication. Thursdays are press deadline days, Fridays are press days. Typically, Fridays are spent in the office processing and completing ad bookings and finalizing ad copy. Thursday afternoons are spent booking late ads and making sure all ad copy is in. Monday through Thursday noon are peak selling days where I try to be out of the office as much as possible, visiting clients and potential clients.

Emploi chez AGYLIS

Posez une question au sujet du travail chez AGYLIS ou de leurs entretiens d'embauche. Notre communauté est prête à vous répondre.Poser une question

Comparer AGYLIS à

• AGYLIS