Konvert

PertinenceNoteDate
Voir les 22 avis

travaille normale

Avis à la une

L'avis le plus utile, sélectionné par Indeed
mon travaille étais de placer du double vitrages +joints +travaille de rénovation d intérieure

Points positifs

du travailles

Points négatifs

pas de cheques repas
Avez-vous trouvé cet avis utile ?

Productieve werkomgeving dat open staat voor starters

Een dag bij Konvert gaat altijd snel voorbij. Zo heb je een ruim takenpakket, waarbij je volledig vrij gelaten wordt om het uit te voeren.

Points positifs

Groot takenpakket

Points négatifs

Chaos

Inppakken

I worked in the chocolate and biscuit sector. It was very fun to be with them and the payment was ok. I had different types of experiences. It wasn't that difficult. They were also nice to me. Thank you Konvert lier for employing me.

Points positifs

No

Points négatifs

Fair
Avez-vous trouvé cet avis utile ?

Goede werkgever die achter zijn medewerkers staat!

Goede begeleiding, coaching, opleiding,...Daarnaast stuk voor stuk leuke collega's om mee samen te werken.Daarnaast een goede werking en steun vanuit het HQ om je job ten volle te kunnen uitoefenen. Correcte communicatie en een eerlijke werkgever. Kort gezegd: TOPBEDRIJF!

Points positifs

Mooi loon, extra legale voordelen, doorgroeimogelijkheden, innovatief, werknemer staat op de eerste plaats

Konvert est la meilleure

J'ai travaillé 3 mois et je me suis trouvé très bien dommage c'est terminé le contrat.
Avez-vous trouvé cet avis utile ?

Notez une entreprise où vous avez travaillé récemment

Partagez votre expérience pour aider d'autres utilisateurs.

Niet uitbetaald

Ik heb 3 maanden voor konvert. Beide keren was de intriem aan het liegen. De job was totaal niets anders dan ik voor gesolliciteerd had. Konvert doet geen research naar waar ze je gaan plaatsen. Ze hebben 350€ afgehouden voor een stootpet en een t shirt. De maaltijdscheques zijn maar de helft van het beloofde bedrag.

Points positifs

Points négatifs

Leugens

A fuire

Aucune reconnaissance. Travail sous stress en permanence. Aucun respect de la direction

konvert roeselare

ik vulde en job in als heftruck voor het lossen van camions na 6 maand vast contract zeiden ze maar niks was minder waar was gewoon om en drukke periode in te vullen dus niet eerlijk mij zien ze nooit meer !

Environnement Travail

Très Bonne Ambiance , Bonne Ecoute , Aide , Soutient

Tof familiebedrijf

Tof familiebedrijf, open communicatie, dynamisch, leuke collega's

Ambitieus familiebedrijf

Inmiddels al meer dan 5 jaar in dienst bij Konvert Interim en dit elke dag met veel plezier. Je krijgt opleidingen aangeboden, er zijn heel wat doorgroeimogelijkheden en dit binnen een heel aangename bedrijfscultuur.

Avez-vous trouvé cet avis utile ?

Een familie bedrijf die deze waarden doortrekt binnen de onderneming waardoor je binnen de kantoren zeer hartelijk ontvangen/ begeleidt zal worden in je zoektocht naar een job.
Avez-vous trouvé cet avis utile ?

aangenaam dynamisch familiebedrijf, ruime praktische opleidingen

Aangenaam dynamisch familiebedrijf, investeren zeer veel in opleidingen en praktische ondersteuning op de werkvloer voor hun medewerkers.Regelmatige coaching en teambuildings Het moeilijkste van de job : de combinatie en coördinatie van de vele taken (zoeken kandidaten, screenen kandidaten, contracting, voorbereiding verloning, etc...) Het leukste aan de job : het fantastische gevoel de juiste job voor de juiste persoon gevonden te hebben of door jouw creatieve zoekactie toch een geschikte kandidaat vinden voor een moeilijk in te vullen vacature

Points positifs

Mooie kantooromgeving, aangename werksfeer

Points négatifs

geen glijdende uren

Correct werkgever

- Correcte werkgever - Innovatief - Voldoende opleidingen - Beperkte doorgroeimogelijkheden

Roeselare

Niet eerlijk, begeleiden sollicitanten niet correct. Management niet geschikt tot correct handelen en zeker niet vriendelijk

Points négatifs

Neerkijkend, komen afspraken niet na

correcte samenwerking

aangename werksfeer duidelijke afspraken spijtig dat het maar tijdelijke contracten zijn

Veelzijdige job

Een veelzijdige job Veel bijgeleerd Fijne collega's

Points positifs

Sociale contacten

Points négatifs

Zeer prestatiegericht

environnement de travail agréable

Une équipe chouette et dynamique. Une chef qui prend la pause avec nous et nous aide dans le travail. Une ambiance conviviale, et le personnel du shape ainsi que la direction toujours prèt a aider les techniciennes.

Points positifs

horaire fixe

Points négatifs

pas de cheques repas

Environnement de travail agréable

Ambiance et accompagnement dans le travail au top, super équipe travail en fonction de ses compétences.

Points positifs

Equipe sympa

Stresserende job

De collega's binnen Konvert zijn zo goed als allemaal vriendelijke, sociale mensen waar je goed mee kan lachen. De stress op het werk doet meestal de das om bij de uitzendconsulenten. Ikzelf kon wel goed tegen die stress, maar was het beu om steeds negatieve zaken te horen en zo goed als nooit schouderklopjes te krijgen voor goed geleverd werk. Alsook zijn de werkuren van 8u30 tot 17u30 en is het verplicht je recupdag 1x maand op te nemen zodat je deze niet kan opsparen.

Points positifs

De dag gaat snel vooruit

Points négatifs

veel stress, te hoge verwachtingen, weinig zin voor initiatief, slechte work life balance

Brandbeveiliging

Elektrische kamers brandveilig maken bijvoorbeeld elektrische kabels insmeren met een vuurvast product
Avez-vous trouvé cet avis utile ?

Vous souhaitez en savoir plus sur le travail dans cette entreprise ?

Posez une question au sujet du travail chez Konvert ou de leurs entretiens d'embauche. Notre communauté est prête à vous répondre.Poser une question

Note globale

D'après 22 avis