Schneider Electric
Avis d'employé sur Schneider Electric

Très bonne expérience

29 octobre 2017
L'ambiance au travail est très bonne, détendue. L'équilibre vie privée - vie professionnelle est respecté.
29 juillet 2020
Software Project Manager (ancien employé) - Pacy-sur-Eure (27)
Disdainful and pretentious software architect, not collaborating, unable to rigorously explain the flaws of his design of a simple serial communication link (6 months to develop it with 2 developers in addition!). Engine control manager promising a software delivery that is not delivered; not rigorous enough. Former employees not ready to accept new technologies and agile methods. Some employees are not team players at all, are not positive, and don't like to share their knowledge; Management promises training that doesn't take place. Some trainers say things without explaining why.
Points positifs
good wages
Points négatifs
Lack of team spirit and rigor, Poor training, Employees reluctant to new technologies
16 juin 2020
Même posteMême lieu
Chef de projet (ancien employé) - Grenoble (38)
Schneider est une grande entreprise dans laquelle on peut largement trouver sa place auprès de problématiques qui nous passionnent.
Points positifs
CE
1 avril 2020
Alternante ingénieure d'études électrotechnique (ancien employé) - Grenoble (38)
Très bonne entreprise, qui maîtrise son domaine d’expertise avec beaucoup d'ambitions. La culture d'entreprise chez Schneider est bien réussie et bien intégrée dans le mode de travail. Je suis très ravie d'avoir acquis une expérience professionnelle chez Schneider Electric